Wizyta w naszym gabinecie

Na pierwszej wizycie, zawsze prosimy naszych pacjentów o wypełnienie ankiety personalno-zdrowotnej, która pozwala nam dowiedzieć się o ich ewentualnych schorzeniach, przyjmowanych lekach i stanie zdrowia.

Jest to niezbędne chociażby do właściwego dobrania środka znieczulającego. Wszelkie dane należą do mamo-DENT
i objęte są tajemnicą lekarską, która nas obowiązuje.

Dbamy o naszych stałych pacjentów.

Pierwszeństwo mają pacjenci wcześniej umówieni na wizytę. Staramy się robić wszystko, aby nie było opóźnień, niestety czasami istnieją nieprzewidziane sytuacje i zabiegi mogą się przedłużać. Dlatego prosimy naszych pacjentów, aby mieli przygotowaną rezerwę czasową na wizytę i ze zrozumieniem podchodzili do kilkuminutowych opóźnień.

Umówionych pacjentów prosimy o wcześniejsze powiadomienie nas o rezygnacji z wizyty, gdyż są pacjenci oczekujący, czasem
z bólem, którym musimy odmówić. A przecież takim cierpiącym pacjentem może być każdy z nas.

W trosce o dobro naszych pacjentów nasze usługi wykonujemy z największą starannością, zgodnie
z najnowszą wiedzą.

Przed zaplanowaniem leczenia, pacjent musi być świadomy, że mimo wszystko, w trakcie leczenia może dojść do nieprzewidzianych i niechcianych komplikacji i powikłań. I chociaż większość z nich szybko mija bez śladu, nie należy planować wizyt tuż przed ważnymi wydarzeniami lub wyjazdami.