Standardy

Podejście do Pacjenta to nasz priorytet.

 

Nasz Pacjent jest człowiekiem – to nie tylko zęby!
U nas liczy się cały proces leczenia, nie tylko wybrany przypadek.

 

Zachęcamy Państwa do osobistego sprawdzenia korzyści i zalet gabinetu mamo-DENT!

Standardy i procedury obsługi wprowadzone w naszym gabinecie zapewniają najwyższą jakość usług i komfort Pacjentów.

gabinet-stomatologiczny-mamo-DENT-pracujemy-delikatnieBezbolesność
Pracujemy bardzo delikatnie – może dlatego, że obie jesteśmy kobietami. Bezbolesność podczas zabiegów to nasze podstawowe założenie. Dysponujemy szerokim spektrum znieczuleń, co sprawia, że ból staje się obcy podczas zbiegów. Wciąż się rozwijamy, a nowe, sprawdzone technologie są na bieżąco wprowadzane.
gabinet-stomatologiczny-mamo-DENT-komfortProfesjonalizm
Lubimy i znamy się na tym, co wdrażamy w planie leczenia. Aby maksymalnie efektywnie wykorzystać czas wizyty pracujemy w zespole: lekarz dentysta Marta Anna PAWUŁA i higienistka Monika LEITGEBER.
gabinet-stomatologiczny-mamo-DENT-atmosferaNiezwykła atmosfera
W mamo-DENT panuje ciepła, pełna radości i współpracy aura. Naszym zadaniem jest zmiana samopoczucia Pacjenta w gabinecie na przyjemne
i radosne. Poczekalnia to pełne ciepła miejsce, gdzie Pacjent oczekuje na wizytę. Komfort
w odczuciu Pacjenta sprawia,
że i nam się lepiej pracuje.

 

W pełni odpowiadamy za jakość naszej pracy i udzielamy na nią gwarancji.

Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi na temat wykonanego zabiegu, możesz bez skrupułów pytać o wszystko. Jeśli w ciągu krótkiego czasu wypełnienie w zębie lub praca protetyczna ulegnie deformacji, zmieni kolor lub swoje właściwości, przy prawidłowym ich użytkowaniu, wówczas w ciągu 14 dni od zgłoszenia postaramy się naprawić nasze niedociągnięcia.

  • prac, przy wykonaniu których Pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji, lub jej braku, a które zostały wykonane na wyraźne życzenie Pacjenta,
  • jeśli bezpośrednio po wypełnieniu zęba okazuje się konieczne przeprowadzenie leczenia kanałowego, wtedy wypełnienie wykonywane jest ponownie w ramach gwarancji, natomiast Pacjent ponosi koszty leczenia kanałowego.
  • uszkodzeń wynikających z niedostatecznej higieny jamy ustnej,
  • uszkodzeń w wyniku braku przestrzegania zaleceń lekarza odnośnie postępowania z uzupełnieniem protetycznym,
  • uszkodzeń wynikających z nieprzestrzegania zalecanych wizyt kontrolnych, nieszczęśliwych wypadków,
  • uszkodzeń wynikających z naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu,
  • uszkodzeń będących wynikiem istniejącego schorzenia mającego niekorzystny wpływ na układ żujący
    (np. cukrzyca, padaczka, osteoporoza, stan po napromienianiu i terapii cytostatykami).
  • przerwał zaplanowane leczenie
  • nie zastosował się do naszych zaleceń dotyczących np. higieny jamy ustnej i protez
  • nie zgłosił się na wyznaczoną wizytę kontrolną
  • użytkował lub przechowywał pracę protetyczną niezgodnie z zaleceniami
  • samodzielnie wykonywał poprawki
  • uległ nieszczęśliwemu wypadkowi w wyniku którego doszło do uszkodzenia wcześniej wykonanych prac

Wciąż się rozwijamy i doskonalimy dla naszych pacjentów, wprowadzając na bieżąco nowe, sprawdzone technologie.

Zobacz nasze certyfikaty

certyfikaty1